japonia din timpul lui Inuyasha

Cum îl vânezi pe Naraku? Așa începe un review la Inuyasha

Într-un articol anterior v-am prezentat un manga cu demoni, Yami Shibai. Acum revin cu Inuyasha și demonii lui. După pvgazeta:

Principala religie a Țării Soarelui Rising este Shinto. Poziția sa centrală este că fiecare zeitate sau fenomen răspunde divinității sale. În timpul existenței sale, multe zeități au apărut în cadrul ei, dar acolo unde există zei, vor exista întotdeauna diavoli. Și o astfel de varietate de regizori de personaje mistice sunt folosiți cu succes în poveștile anime-lor, reprezentând-le în diferite roluri. Lumea demonilor este infinit de diversă. Ele sunt reprezentate în diferite forme: de la substanțe fără formă, fără semne, până la ființe umanoide.

Articolul meu va avea structura cu care v-am obișnuit: un review, o recomandare și link-uri către paginile de unde puteți citi/cumpăra manga. Sper că voi putea să vă trezesc interesul către genul Demon.

Scopul final este acela de a vă inspira să creați lumi fantastice inspirate din povești populare. De asemenea, voi încerca să abordez într-un mod atractiv vânătoarea de demoni.

Inuyasha review

Manga lui Rumiko Tahakashi apărută în Weekly Shonen Sunday, între 1986-2008, prezintă o poveste feudală a unui semidemon îndrăgostit de o preoteasă. Inuyasha și Naraku, un demon pe deplin, împart aceeași pasiune pentru Kikyo. Însă, moartea ei și pătrunderea reîncarnării ei, Kagome, ]n lumea feudală transformă lupta lui Inuyasha și Kagome contra lui Naraku în bătălia binelui cu răul.

Temele abordate sunt complexe, legate toate de tema iubirii. Astfel, reîncarnarea sugerează ciclicitatea iubirii și vieții. Inuyasha se atașează de Kagome, fără a renunța la sentimentele lui față de Kikyo. Naraku, este vânat de Kikyo și Inuyasha, pentru că răul creat de el va dăinui. Dacă nu este o luptă cu Naraku, este o luptă cu alt element demonic. Iar această luptă nu are sfârșit.

De ce să nu citim manga? Ei bine, povestea din manga este complexă, dar unele pasaje, ca supărarea lui Kagome, fac povestea ușor prea siropoasă.

Inuyasha și alte texte

De ce să citim manga? Pentru simplitatea ei. Uneori nu ai nevoie să citești Platon sau scrierile care urcă literatura pe un piedestal. Serii acestea simple au o claritate a stilului superioară textelor clasice. Îmi place modul în care sunt abordate temele în Inuyasha.

Recomand cărțile pentru temele abordate pe o durată așa de mare de timp. Astfel, se vede coerența stilului și a poveștii. O serie așa de lungă poate să piardă conținut, dar în Inuyasha nu se întâmplă.

Un roman ciudat care are o perspectivă drăguță este Ceaunul de Kiyoko Murata. Împletită cu multe fire narative, povestea se întinde pe mai multe generații. Astfel, vechiul și noul coexistă în povestea bunicii. O povestea bunicii iscă întrebări fără răspuns. Humanitas face un review pe larg:

Tami, o adolescentă de şaptesprezece ani, îşi petrece vacanţa de vară la bunica, alături de fratele ei şi alţi doi veri, în absenţa părinţilor plecaţi la căpătâiul unui unchi bolnav. Cu tandreţe şi delicateţe, o ajută pe bătrână în bucătărie şi găteşte în ceaunul negru, de tuci, feluri de mâncare îmbietoare. Din adâncurile ceaunului par să se înalţe însă tristeţi, întrebări fără răspuns, taine ale familiei, iubiri interzise, în vreme ce bunica reconstituie trecutul cu povestirile ei fragmentare şi memoria ei incertă. Brusc, universul lui Tami se clatină, iar identitatea sa e pusă sub semnul întrebării…

Unde citim manga?

Puteți citi manga pe mai multe site-uri ca: mangaowl. este la o calitate bună a PDF-ului. Cât despre viruși, sursa nu este singura, dar e destul de ok după părerea mea.

De unde cumpărăm manga? Ei bine, avem mai multe variante: emag, okian sau okazii. Sfatul meu e să folosiți Okian sau Emag, Okazii nu vă asigură revistele întrregi.

Există și anime? Da! Ca întotdeauna animekage l-am tradus. Review-ul lor sună cam așa:

O avem ca personaj principal pe Kagome Higurashi, o fată de 15 ani a cărei viață se schimbă radical când un demon o trage într-o fântână blestemată. Însă, în loc să se cufunde, Kagome ajunge cu 500 de ani în trecut, în perioada violentă Sengoku a Japoniei, cu tot cu adevărata țintă a demonului, un giuvaier care îndeplinește dorințe, „Giuvaierul Sacru”, care s-a renăscut în interiorul ei. După o luptă cu un demon înviat, giuvaierul se distruge accidental, astfel că Kagome cere ajutorul unui câine hibrid, jumătate om și jumătate demon, pe nume InuYasha, ca să adune toate bucățile ca nu cumva să ajungă în mâinile greșite. În misiunea lui Kagome și InuYasha, se alătură și demonul vulpe Shippo, un preot inteligent pe nume Miroku și demonul ucigător Sango. Împreună sunt nevoiți să treacă peste diferențele lor și să găsească cioburile împrăștiate prin toată Japonia, și să confrunte toate amenințările ce pot apărea.

Concluzie

S-a încheiat și articolul de astăzi, vă voi face un sumar al articolului. Sper că temele abordate să vi se pară utile:

• Inuyasha review- e secțiunea în care vă prezint manga